Прийом замовлень по телефону
+38 (050) 435-13-00
Доставка
По всій Україні
Умови обміну та повернення якісного товару

УМОВИ ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ ЯКІСНОГО ТОВАРУ.

Якщо при отриманні посилки виявилося, що замовлені Вами товари не підходять, ви можете повернути або обміняти їх.



Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню грошей, у разі відсутності упаковки, у разі відсутності упаковки ньому всіх цінників, та інших ярликів у невикористаному вигляді. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. У разі повернення товару, що пропонується у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

У разі обміну або повернення клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають лише вартість товару.

Якщо причиною повернення стала помилка працівників магазину, клієнту повертають повну вартість замовлення, так само магазин оплачує зворотне пересилання товару. Під помилкою магазину мається на увазі:
- вислана не та модель, що вказана в замовленні;
- висланий не той розмір, що вказаний у замовленні;
- колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне й те саме зображення може виглядати по-різному;
- надіслана явно бракована модель. для Укрпошти вкажіть адресу: 33013 р. Рівне, Проспект Миру 17, офіс. 4, Одержувач Клімчук О. І.
- для перевізника «Нова пошта» вкажіть отримувача: ПП Клімчук І. Д., р. Рівне, склад №1 та телефон номера магазину: (067) 380-27-70.


ПРИ ОФОРМЛЕННІ ПОСИЛАННЯ НА ПОШТІ Врахуйте:

- повернення грошей, або обмін грошей повернута в магазин;
- повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару провадиться лише після перегляду посилки; оскільки, у разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.


ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ОБМІНУ.

1. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, за однією із зазначених вище адрес.

2. Виберіть у каталозі товари, які слід надіслати на заміну, і оформіть нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну. Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, що містить інформацію про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель необхідно зробити обмін.

3. Як тільки повернення буде отримано, Вам передзвонить один зі співробітників магазину для узгодження деталей обміну. Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яке не підійшло, за однією із зазначених вище адрес.

2. У коробку вкладіть записку про те, що хочете отримати назад вартість товару, або передзвоніть по одному з наших контактних номерів, щоб обговорити порядок повернення коштів з оператором.

3. Гроші буде повернуто у строк до 7 днів від дати отримання повернення у поштовому відділенні. Повернення здійснюється поштовим, або банківським переказом, на Ваш вибір, виходячи з вартості товару на момент його покупки. Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару. Вартість пересилання повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк чи пошта) віднімає комісію за переказ коштів. Винятком є ​​випадки, коли причиною повернення стала помилка працівників сайту (дивіться вище). У цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилання повернення та оплачуємо банківські послуги з передавання коштів.

потрібна допомога?
+38 (050) 435-13-00